Ik wil graag een dagje uit boeken, hoe doe ik dit?

Citypoint is een klantvriendelijk platform, eenvoudig en erg persoonlijk. Op de pagina van jouw gewenste stad vind je de keuze tussen activiteiten, eetgelegenheden en verblijfsaccommodaties. Deze filters helpen je op weg met het samenstellen van jouw dagje uit! Of je nu iets actiefs, rustigs of iets totaal anders zoekt. Alles is mogelijk

Als je deze filters hebt ingevuld krijg je een persoonlijk aanbod voor jouw groep. Je krijgt een aantal blokken in beeld met tekst en uitleg. Klik op de foto voor informatie over de desbetreffende activiteit.

Indien je een keuze hebt kunnen maken, klik je op: “toevoegen aan jouw dagje uit” zodat deze activiteit wordt toegevoegd aan jouw dagje uit.

Als alles compleet is klik je op jouw dagje uit en vraag je informatie of een offerte aan.

Als dit allemaal goed is gegaan wordt er contact met je opgenomen en ontvang je jouw vrijblijvende offerte / informatie. (We zullen je niet teleurstellen)

Wanneer is mijn boeking bij Citypoint definitief?

De boeking wordt pas definitief als jij akkoord bent gegaan met de offerte en de factuur. Deze krijg je te allen tijde binnen via de mail en de factuur dient voorzien te zijn van een handtekening en datum. Als deze getekend bij ons terug komt wordt de boeking definitief ingepland.

Zijn de prijzen inclusief btw?

Alle prijzen op onze website zijn inclusief btw.

Geen naheffing, boekingskosten enzovoorts!
( Houden wij niet van )

Het aantal deelnemers verandert, hoe wijzig ik dit?

Het wijzigen van deelnemers gaat altijd per mail. Vermeld bij het wijzigen altijd je factuurnummer, waardoor wij in één ogenblik kunnen zien om welke boeking het gaat. Het wijzigen kan tot 10 dagen voor de boeking.

Heb je last minute een afmelding? Bel ons eventjes op en we kijken samen naar een perfecte oplossing!

Ik heb vragen over een activiteit, wat moet ik doen?

Bellen. We helpen je graag aan de hand van een leuk telefoongesprek verder met het samenstellen van jouw dagje uit!

Ik heb verschillende activiteiten uit het assortiment aangeklikt, is dit mogelijk?

Citypoint is dé uitkomst om een volledig programma samen te stellen. Geen contact meer met verschillende bedrijven en geregel met facturen. Bij Citypoint is er een contactpersoon en ook een factuur. Al jouw zorgen worden uit handen genomen, zodat jij in alle rust naar jouw dagje uit kan toeleven.

Wanneer moet de betaling bij jullie binnen zijn?

De betaling dient altijd 2 weken voordat de boeking plaatsvindt bij ons binnen te zijn. Indien dit niet het geval is wordt er contact met u opgenomen. Als hier geen gehoor aan wordt gegeven wordt boeking per direct geannuleerd.

Krijg ik een betalingsbewijs?

Indien het factuurbedrag betaald is wordt er per mail of telefoon een bevestiging verstuurd.

Programma toch annuleren?

Omdat Citypoint werkt met partners is het belangrijk dat men bij het ondertekenen van de offerte zeker weet dat de boeking doorgaat. Indien er toch iets tussen komt zullen onze partners te allen tijde een bedrag in rekening brengen.

Hoe zijn jullie te bereiken tijdens ons dagje uit?

Gedurende jullie dagje uit hebben jullie een telefoonlijst bij de hand die je voorafgaand per mail ontvangt. Kom je er op die manier niet uit? We zijn altijd bereikbaar op: 076 220 13 65

Zijn alle activiteiten inclusief consumptie?

Op de pagina van de activiteit staat duidelijk vermeld of en hoeveel consumpties er inbegrepen zijn tijdens de activiteiten. Dit verschilt namelijk per activiteit.

Ik weet nog niet met hoeveel personen ik ga komen, voor hoeveel personen moet ik boeken?

Boek dan altijd voor het maximaal aantal personen. Het zou immers zonde zijn als er geen plek meer is voor de personen die later besluiten mee te doen aan de activiteiten.

Wat is het minimum- en maximumaantal personen voor de activiteiten?

Voor veel activiteiten geldt er een minimum van 8 personen. Dit aantal is bij aanvraag altijd bespreekbaar.

Zijn mijn geboekte activiteiten te bereiken met het openbaar vervoer?

De meeste activiteiten zijn gelegen in en rondom de stad die jij gekozen hebt. Er zijn een aantal uitschieters. Citypoint biedt daarom ook een tal van vervoersmiddelen aan om ook deze activiteiten te kunnen bereiken. We helpen je graag met het uitzoeken van de ideale route.

Te laat op de geboekte activiteit? Wat nu?

Wij wisselen voorafgaand aan de boeking altijd de telefoonnummers uit van onze partner en die van jouw. Zo kan er contact zijn indien er zich iets voordoet.

Zijn er extra kosten als ik bij Citypoint mijn dagje uit boek?

Citypoint is een platform voor iedereen & nieuw, fris en gemakkelijk. Bij ons kunt u rekenen op vakkundig advies. Wij hebben ervaring met de recreatie in de gewenste stad, en willen dit graag met u delen. Het bedrag wat op het factuur staat is het bedrag wat jij betaald! Niet duurder, niet goedkoper maar wel simpeler!

Staat jouw vraag er niet tussen?

Het kan natuurlijk zo zijn dat jouw vraag er niet tussen staat. Net zoals u vinden wij persoonlijk contact ontzettend belangrijk. Neem daarom contact met ons op!

Je naam (verplicht)

Je email (verplicht)

Je telefoonnummer (verplicht)

Onderwerp

Je bericht

0